29 Aralık 2009 Salı

ILK ROMANIM ARTIK KİTABEVLERİNDE…

3 yılı aşkın çalışmamın sonunda Fantastik-Korku Temalı romanım

LAIKA Yayıncılık’tan çıktı.

İçerisinde

Orkların-Şövalyelerin-Elflerin olmadığı,

Günümüzde geçen,

ANKARA’da başlayıp devam eden bu Fantastik romanı,

umarım keyifle okursunuz.

Saygılarımla.

Korkut ALDEMİR.

adsız

ÖNDEYİŞ:

Sonunda çok keyif aldığım, içinde birçok esas başlık üstünden farklı
lezzetler alabildiğim ilk kitabımı beğeninize sunuyorum. Romanımı
oluşturma aşamama dönüp baktığımda en soğuk ve keskin şekilde hatırladığım
şey, bir amatörün ‘kendine güvensizlik’ belası yüzünden sık sık
nefessiz kalması ve bunun neticesinde sessiz komalara girmesiydi. Kalbi;
elektrik şoklarıyla çalışmaya ikna eden makine gibi, komadaki amatör
yazar yönüme de şoklar veren bir kişi vardı. Kimi zaman devam etmem
için yalvardı, kimi zaman öfkesinin en ketum saldırılarını yöneltti bana.
Bazı zaman övdü, bazen ‘bir işi sonlandıramayacak, işe yaramaz bir herif
olduğumu’ söyleyerek, egomun en zayıf yerlerine dokunup, beni
kızdırdı, yer yer hırslandırdı. Ama her seferinde yola devam etmemi
sağladı. Bu kitap için Hilal’e, ilk okuyucuma teşekkürler... Hayatımın
her alanında desteklerini ve güvenlerini bana hissettiren aileme, eşim
Arzu’ya ve gerçek dostlarıma şükranlarımı sunmalıyım. Hayatımdan
kitaba karakter olarak yansıyan ve bundan haberi olmayan insanlara da
içten selamlarımı göndermezsem haksızlık olacaktır. Karakterlerin pek
çok zaman kontrolümden çıktığı, kendi yollarını yaşayıp; bana sadece
steno etmenin kaldığı bir kitap bu. Tekrar elime alıp okuduğumda; kurgu
sanatının yanı sıra dünyevi olan çıplak gerçeklerin de vurgulandığını
görmek beni sevindirdi. Ve umarım okurken benim aldığım keyfi paylaşırsınız.
İyi eğlenceler...

İLETİŞİM BİLGİLERİ:

http://www.frpkitap.com/index.php?Kid=148&Uid=3456

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ANKARA'DA SOĞUK GECE © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness